Interactieve QenA
De wereld van klantenservice verandert razendsnel. AI is niet langer toekomstmuziek, maar een directe kans om je team effectiever en klantgerichter te maken.
Tijdens deze ontbijtsessie krijg je:
1. Praktische AI-voorbeelden voor klantcontact (niet alleen theorie)
2. Live demonstratie van Freshdesk Omnichannel met de nieuwste AI-functies
3. Direct toepasbare tips om workflows te verbeteren en klanttevredenheid te verhogen
En natuurlijk: een goed ontbijt om de dag sterk te beginnen.
Train je team voor moeilijke klantgesprekken – met AI
Tijdens de ontbijtsessie laat AliciaLabs zien hoe je je eigen klantenservice medewerkers kunt trainen met realistische AI-simulaties. Geen droge theorie, maar direct oefenen met lastige situaties. Van boze klanten tot complexe hulpvragen mét directe feedback.
Wat je gaat zien:
- Hoe AI realistische rollenspellen creëert die zich aanpassen aan het antwoord van de medewerker.
- Hoe on-the-spot coaching helpt om direct beter te presteren.
- Voorbeelden van maatwerkscenario’s voor jouw organisatie.
- Praktische tips om AI-training in te zetten voor onboarding, bijscholing en kwaliteitsbewaking.
Resultaat: je team is sneller vaardig, levert consistente service en verhoogt klanttevredenheid zonder extra druk op planners of trainers.
Tijdens deze ontbijtsessie laten we zien hoe je met Freshdesk Omnichannel en AI je klantenteam naar een hoger niveau tilt.
Omdat het een interactieve ontbijtsessie is hebben we besloten om dit niet op te nemen.
De presentaties kunnen naderhand wel opgevraagd worden.
28 augustus 2025 | 09:30 uur - 11:30 uur
Van der Valk
Aalsterweg 322, 5644 RL Eindhoven
Vanaf 9:30 zullen we de ochtend beginnen met een ontbijt. Eventuele dieetwensen kunnen doorgegeven worden.